Üdvözöllek a saját blogomon!

Sziasztok.
Mielőtt belevágnék a témámba, had meséljek egy kicsit magamról. A nevem Kiss Sándor, 19 éves hallgató vagyok az ELTE-PPK sportszervező szakán. Biztos meglepődnél, ha azt mondanám magamról, hogy sportolok! És a nyertes válasz igen! 13 évig fociztam egy egyesületben, név szerint az Ikarus BSE-ben, de belefásultam ebbe a sportágba. Jelenleg hobbi szinten futok és funkcionális tréningekre járok (például TRX). Érdekes módon nem csak a sportolás tud lekötni. Nagyon könnyen a gépem elé ragadok filmeket és sorozatokat nézni. A kedvenceim közül a legtöbbet a CW csatorna adja ki.

Na miután elhúztam eléggé a bevezetést (magamból kiindulva "Kit érdekel ki írja a blogot?" vagy "Kit érdekel mit csinál és kicsoda? Csak legyen izgalmas, érdekes és kössön le legalább pár percre ez a blog!") bele is vágok a lecsóba. Egy külföldi TV csatorna sorozatairól fogok írni. Bevezetőket, leírásokat és személyes véleményeket, már amelyikhez tudok hiszen az összes sorozatot én se ismerhetem.

 

WIN_20140927_193210.JPG